Plotki krążące po marketingowym światku okazały się prawdą. Producent Barbie, firma Mattel Inc., przymierza się do zmiany wizerunku swojej flagowej lalki. Róż powoli odchodzi w niebyt, ustępując miejsca gustownej, satanistycznej czerni. Metamorfoza będzie miała miejsce w precyzyjnie dobranym momencie: Halloween. W przemianie Barbie ma pomóc Kasia Cichopek, i będzie to Kasia, jakiej jeszcze nie znacie!
Kampania zaczyna się tradycyjnie – ubrana w tradycyjnie różowe fatałaszki Kasia Cichopek reklamuje tradycyjnie różowe lalki Barbie, śpiewając tradycyjnie infantylną piosenkę.
Maltreting.pl dotarł jednak do informacji o drugiej odsłonie kampanii. W ofercie Mattel ma pojawić się nowość – linia lalek, którą firma roboczo nazywa Barbie Satanus.
Tonacja barwa zmieni się w głęboką czerń – w takim właśnie kolorze kreacje nosić będą Kasia i jej lalki. Gejowski koń Barbie, którego trademarkiem został – o zgrozo – różowy ogon, zostanie zastąpiony zwierzęciem iście diabelskim. Mówi się, że w roli nowego pupila legendarnej lalki może wystąpić nawet bestia Nazguli, o ile tylko Mattel dojdzie do porozumienia ze spadkobiercami J.R.R Tolkiena, New Line Cinema i Wingnut Films.
Ken zostanie strącony w otchłań piekielną, a na jego miejsce pojawi sie Jason z „Piątku trzynastego”.
Reżyserią reklamy telewizyjnej zajął się Rob Zombie, a muzykę do niej napisał i wykonał Marilyn Manson. Pierwotnie mówiło się o polskiej grupie Behemoth, niestety – jak donosi prasa bulwarowa, na drodze stanęły różnice artystyczne. Sama Cichopek komentuje to następująco: „Nie chcę mieć nic wspólnego z frajerem, który ma coś wspólnego się z tą silikonową zdzirą!” (chodzi prawdopodobnie o metalowo-dyskotekowy mezalians wokalisty Behemoth Nergala i Dody).
Nowa reklama ma zadebiutować w Halloween, w takich kanałach telewizyjnych jak MiniMini, Cartoon Netwoork i DisneyXD.
Wyczekujcie nowej Barbie z wypiekami na twarzy i pamiętajcie, gdzie się o niej dowiedzieliście!