Ktoś by pomyślał, że tak niewinna kategoria jak słodycze będzie stronić od skandali. Ktoś by się mylił… Wedel rusza z kampanią, która w głęboko katolickim kraju powinna zaprowadzić marketera prosto na stos!
Wedel rusza z outdoorową kampanią ptasiego mleczka. Pozornie niewinna, ma jednak drugie dno.

Outdoorowy przekaz Wedla - będziesz wniebowzięta. Czyżby?
Popatrzmy na przekaz, przeanalizujmy słowa. Zastanówmy się – co marketer naprawdę, ale to naprawdę, chciał nam powiedzieć?
Interpretacja dosłowna: będziesz wniebowzięta. O ile oczywiście przeżyjesz jakoś fakt, że osiwiejesz, a w dodatku z włosów zrobi ci się szopa…
Interpretacja dosłowna, a w dodatku bluźniercza: będziesz wniebowzięta. Jest tylko małe ale: najpierw ukrzyżują ci syna. No i z seksu nici…