Aviva reklamuje do skutku

 Aviva zasypuje mnie ostatnio setkami maili reklamowych, próbując nakłonić mnie do kupna OC i AC. Z początku traktowałem ten mailowy potop jako wyrzucanie pieniędzy w błoto, z czasem jednak zacząłem dostrzegać błysk geniuszu. I rzeczywiście – finał akcji był przeżyciem niemal duchowym!

Od dobrych kilku tygodnia Aviva prowadzi intensywny mailing. Przekaz pozornie jest prosty – zdjęcie faceta, jego imię, wiek, miasto zamieszkania marka i rocznik samochodu.

aviva_oc1

Jednak po jakimś czasie dostrzegłem, że z każdym kolejnym mailem Aviva trochę modyfikuje przekaz: zmienia wiek gościa, jego samochód… 

aviva_oc4

…miejsce zamieszkania, wygląd. Analizując przekazy głębiej, zrozumiałem genialny zamysł ludzi z Avivy: w kolejnych próbowali oni znaleźć postać, z którą mógłbym się utożsamić. Postać, która byłaby dla mnie wzorem, punktem odniesienia… autorytetem! Prawdziwą opoką w czasach rozbuchanego konsumpcjonizmu i zszarganych norm moralnych!

I… Alleluja! Znaleźli!

(po kliknięciu - oryginalny rozmiar, całe 15% większy)

Po kliknięciu - oryginalny rozmiar, całe 15% większy (wszak ojca Rydzyka zawsze warto zobaczyć w większym zbliżeniu)