Nowy plakat Gant Development trafia do szuflady z etykietką „drugie dno„. Wrzucam do niej reklamy, które są… hmmm… podatne na twórczą interpretację, niekoniecznie zgodną z intencją autora. Tym razem jednak poszukiwanie rzeczonego drugiego dna może się okazać podróżą w najmroczniejsze zakamarki duszy autora. Podróżą w jedną stronę. Czytaj dalej
Pełna wdzięku i powabu reklama z goło babu
No, może nie z gołą babą, ale z babą w bieliźnie. Ale to i tak zawsze coś, zwłaszcza kiedy baba w bieliźnie pojawia się w czasopiśmie popularnonaukowym. Czytaj dalej
Barbie, ulubiona zabawka Szatana
Plotki krążące po marketingowym światku okazały się prawdą. Producent Barbie, firma Mattel Inc., przymierza się do zmiany wizerunku swojej flagowej lalki. Róż powoli odchodzi w niebyt, ustępując miejsca gustownej, satanistycznej czerni. Metamorfoza będzie miała miejsce w precyzyjnie dobranym momencie: Halloween. W przemianie Barbie ma pomóc Kasia Cichopek, i będzie to Kasia, jakiej jeszcze nie znacie! Czytaj dalej
Lindner: trupy mają głos!
Kalendarz, który ma ambicję stać się polską odpowiedzią na kalendarz Pirelli, jest przyczynkiem do ciekawych rozważań na temat procesu zakupowego. Czytaj dalej