Od czasu do czasu zdarza się, że widząc reklamę za cholerę nie można dociec, do kogo jest skierowana. Jednak nie tym razem. Chłopaki (albo dziewczyny) odpowiedzialne za ten przekaz dziennika Polska The Times w sposób subtelny, ale dobitny (to można tak?) dają do zrozumienia, kogo mają na myśli. Czytaj dalej
Hiszpańskie media biorą kryzys za rogi
No, to po wakacjach, czas na kolejny wpis. Zacznijmy zatem bez zbędnych wstępów: przedstawiciele prasy postanowili zakasać rękawy i rozpocząć walkę z kryzysem toczącym globalną gospodarkę. Walczą już nie tylko słowem, ale także czynem. Urzeknie Was ich historia! Czytaj dalej
Nikt, ale to k***a nikt nie pobije naszych czcionek!
Media Expert przekazem pod hasłem „Nikt nie pobije naszych cen” zdobywa maltretingowego wielkiego szlema. Dotychczas to branża finansowa dominowała w konkurencji na najbardziej okulistyczną wielkość czcionki w przekazach, jednak Media Expert ma jaja zawalczyć o żółtą – a jakże – koszulkę lidera. Czytaj dalej
Patos / frazesy* – niepotrzebne skreślić
Jak to jest, kiedy reklamodawca sięga po frazesy godne prowincjonalnych polityków w kampanii wyborczej? Zresztą nie czepiajmy się prowincji – wielkomiejscy politycy robią dokładnie to samo. Czytaj dalej