W sumie to nie wiem, po co to piszę, bo paradę równości mam w dupie… chociaż nie – parada, szczególnie równości, to ostatnia rzecz, jaką chciałbym mieć w dupie. W każdym razie z nie do końca zrozumiałych dla mnie samego powodów uznałem, że warto podzielić się odrobiną mojego geniuszu z organizatorami kolejnej parady, i udzielić im na przyszłość bezcennej rady z pogranicza PR. Czytaj dalej
Tesco wprowadza nowy porządek w chaotyczny świat strategii cenowych
Skrzętnie wykorzystując błędy pozostałych graczy na rynku, Tesco wprowadza rewolucyjną strategię cenową, przy okazji inaugurując „tytułową” kategorię na maltreting.pl. Czytaj dalej
Cuda się zdarzają: uczciwy deweloper
Nie ma co ukrywać – kryzys hula po branży mieszkaniowej aż miło. Deweloperzy robią jednak dobrą minę do złej gry, starając się ukryć przed klientami swoje problemy. Któż bowiem chciałby wpłacić setki tysięcy złotych na konto chwiejącej się w posadach firmy? Na tle zszarganych norm etycznych tym wspanialej wygląda więc przykład dewelopera, który w akcie prawdziwego heroizmu postanawia grać z klientem w otwarte karty. Czytaj dalej
Pies, który cierpiał dla reklamy
Miejmy nadzieję, że w procesie przygotowywania tego przekazu użyto zaawansowanych efektów specjalnych, bo w przeciwnym razie musielibyśmy pogodzić się z z faktem, że pewien biedny psiak strasznie się nacierpiał występując w reklamie. Czytaj dalej