Ktoś by pomyślał, że tak niewinna kategoria jak słodycze będzie stronić od skandali. Ktoś by się mylił… Wedel rusza z kampanią, która w głęboko katolickim kraju powinna zaprowadzić marketera prosto na stos! Czytaj dalej
Nowa lepsza zagłada dla Twojego dziecka – Reklama!
Sądząc z zajawki artykułu sponsorowanego, ktoś sprzedaje ostateczne rozwiązanie „problemu dziecięcego”. Czytaj dalej
Sklep z taniochą
Czy lider rynku może sprzedawać taniochę? Czytaj dalej
Na dobry początek: fachowiec od dupy
Wydawać by się mogło, że fachowcem można być co najwyżej do dupy. Chłopaki (?) z Posterisanu uznały jednak, że przełamią ten schemat, i zostaną fachowcami od dupy, a właściwie – od tyłu. Reklama jak reklama, ale towarzyszący jej PR-owski komunikat zawiera prawdziwy smaczek! Czytaj dalej