Od razu wiedziałam

orange-energia-tn

Przypuszczam, że widzieliście ostatnią reklamę Orange (aby wyjaśnić ewentualne wątpliwości, które mogą pojawić się podczas lektury, chodzi o operatora telekomunikacyjnego)? Tę, w której Orange reklamuje… no właśnie, prąd elektryczny, dzięki któremu Małgorzata Kożuchowska piecze, pierze, odkurza, gotuje, prasuje, słowem – własnym przykładem promuje zgoła archaiczny model rodziny?

Czytaj dalej

Raport 2015: kluczowe trendy dla marketingu. Trend #4: Nieuchronna śmierć Internetu.

raport-trendy2015-4-tn

Internet nas wykończy. Albo my wcześniej wykończymy Internet.

Co akurat z punktu widzenia Internetu jest w zasadzie niewielką różnicą: albo wyłączymy go my, albo on wyłączy nas i – po wielokrotnie ponawianych wezwaniach do zapłaty – wyłączy się sam, bo nie będzie już nikogo, kto mógłby płacić zań rachunki. A przecież Internet sam się nie dostarczy, szczególnie za darmo.

Czytaj dalej

Raport 2015: kluczowe trendy dla marketingu. Trend #3: abonamentyzacja i informatyzacja. Motoryzacji. Między innymi.

raport-trendy2015-3-tnJeśli myślicie, że w abonamencie kupuje się wyłącznie telefony i kablówkę, to jesteście w błędzie.

Jeśli myśleliście, że MS Office w abonamencie – a nie na płycie w zamian za jednorazową opłatę – to już koniec trendu zapoczątkowanego bodajże przez programy antywirusowe, które w pewnym momencie przestaliśmy kupować, a zaczęliśmy, ekhm, prenumerować – to jesteście w błędzie.

To dopiero początek.

I na oprogramowaniu wcale się nie skończy.

Czytaj dalej