Coca-Cola Life, z charakterystyczną zieloną etykietą, to coraz intensywniej promowany nowy napój międzynarodowego giganta, jeden z pierwszych w ofercie firmy, w którym jako substancję słodzącą zastosowano stewię. Firma określa to jako innowację; nic dziwnego – stewia wykorzystywana jest w Ameryce Południowej jako słodzik od zaledwie 200 lat.
O spóźnieniu i aurze
Dzisiejszy wpis jest spóźniony o jakieś trzy miesiące, ale:
- po pierwsze: dzisiejszy temat napadł mnie na wakacjach, więc od razu nie mogłem się nim zająć,
- po drugie: gdybym zajął się nim od razu, USP Zdrowie mogłoby uznać, że się na nich uwziąłem – bo napad tematu miał miejsce tuż po publikacji ostatniego wpisu poświęconego tej firmie,
- po trzecie: to spóźnienie – obok USP Zdrowie czy (uprzedzając nieco rozwój wydarzeń) GlaxoSmithKline – jest jednym z bohaterów dzisiejszego wpisu.
Źródło wiosennej sprężyny
Pooool-ska, mieszkam w Pooool-sce. A Polska będzie miała nowe logo. Zapewne już o nim słyszeliście. Zapewne już je widzieliście.
Logo jakie może być, każdy widzi. Ja może jednak nie o samym logo, tylko o dysonansie z nim związanym. I to wcale nie o dysonansie estetycznym – chodzi raczej o dysonans językowy.
Taki spontaniczny apel
Chciałbym podzielić się pewnymi wewnętrznymi rozterko-postanowieniami.
„Sampling to taka cheapoza (czyt: czipoza – przyp. Maltreting), która może zdownować brand” – to dzisiejszy Wojciech Mann cytujący słuchacza cytującego przedstawiciela branży. Wiadomo, której.