Prawdziwa innowacja

cola_life_tn

Coca-Cola Life, z charakterystyczną zieloną etykietą, to coraz intensywniej promowany nowy napój międzynarodowego giganta, jeden z pierwszych w ofercie firmy, w którym jako substancję słodzącą zastosowano stewię. Firma określa to jako innowację; nic dziwnego – stewia wykorzystywana jest w Ameryce Południowej jako słodzik od zaledwie 200 lat.

Czytaj dalej

O spóźnieniu i aurze

aura_tnDzisiejszy wpis jest spóźniony o jakieś trzy miesiące, ale:

  • po pierwsze: dzisiejszy temat napadł mnie na wakacjach, więc od razu nie mogłem się nim zająć,
  • po drugie: gdybym zajął się nim od razu, USP Zdrowie mogłoby uznać, że się na nich uwziąłem – bo napad tematu miał miejsce tuż po publikacji ostatniego wpisu poświęconego tej firmie,
  • po trzecie: to spóźnienie – obok USP Zdrowie czy (uprzedzając nieco rozwój wydarzeń) GlaxoSmithKline – jest jednym z bohaterów dzisiejszego wpisu.

Czytaj dalej

Taki spontaniczny apel

bernikla kanadyjska

Chciałbym podzielić się pewnymi wewnętrznymi rozterko-postanowieniami.

„Sampling to taka cheapoza (czyt: czipoza – przyp. Maltreting), która może zdownować brand” – to dzisiejszy Wojciech Mann cytujący słuchacza cytującego przedstawiciela branży. Wiadomo, której.

Czytaj dalej