Chciałbym przeprosić producenta twarożku Tartare „Łososiowa Zatoka” za to, że w szyderczy sposób kwestionowałem zasadność tej nazwy. Pretekstem do kpin było zestawienie nazwy „Łososiowa Zatoka” z faktem, że łososia w owym twarożku znajduje się zaledwie 0,8%, czyli 1,2 grama w 150-gramowym opakowaniu.
Łosoś homeopatyczny
Co prawda nie jestem ani bogaty, ani wyrafinowany, ale od czasu do czasu chciałbym się takim poczuć. Na szczęście mogę, i to za względnie nieduże pieniądze – dzięki twarożkowi Tartare Łososiowa Zatoka.
Źródło legendarnego smaku
W Brazylii, kraju znanym między innymi z akcji promocyjnych na rzecz sikania pod prysznicem, agencja reklamowa BBDO przygotowała reklamę prasową dla Pepsi Twist (czyli Pepsi zaprawionej cytryną).
Reklama powstała już wiele lat temu, lecz jest tak znakomita, że byłoby niepowetowaną stratą dla samej Pepsi oraz polskiego marketingowego światka, gdyby nie została ona przeniesiona na rodzimy grunt. Jednak ku mojemu ogromnemu zdziwieniu nikt się ku temu nie kwapił.
Nie mogąc tego ścierpieć, ruszyłem z odsieczą.
Serce rośnie!
I to nie byle jakie serce – ale serce-logo Algidy. Dla wszystkich miłośników swoich lodów Algida przygotowała miłą niespodziankę: nowe, większe opakowania!
I nie chodzi tu bynajmniej o jakieś kosmetyczne różnice, ale różnice naprawdę solidne. Sami zobaczcie: