Samo zdrowie

 Samo zdrowieDzisiejszy wpis miał być jedynie maleńką szpilą wbitą w torebkę Śmiejżelków firmy Nimm2, ale pisząc go, doszedłem do wniosku, że miałby on gabaryty kwalifikujące go w najlepszym razie do krótkiej notki na Facebooku. Pozwoliłem więc sobie wypaczyć nieco proporcje, i ze Śmiejżelków zrobić jedną z dwóch przystawek do głównego dania, które wyciągnąłem z szuflady z napisem „teksty niedokończone”.

Danie to co prawda przekroczyło już termin przydatności do spożycia, ponieważ odnosi się do informacji, których główny zainteresowany już nie udostępnia na swojej stronie, ale mam nadzieję, że będzie Wam smakowało. Bo mimo że lektura tych informacji możliwa jest już tylko dzięki cudowi Wayback Machine – Internet Archive, to pozwala nam wniknąć naprawdę głęboko w zakamarki umysłów marketerów.

I odkryć tam rzeczy piękne.

Czytaj dalej

Prawdziwa innowacja

cola_life_tn

Coca-Cola Life, z charakterystyczną zieloną etykietą, to coraz intensywniej promowany nowy napój międzynarodowego giganta, jeden z pierwszych w ofercie firmy, w którym jako substancję słodzącą zastosowano stewię. Firma określa to jako innowację; nic dziwnego – stewia wykorzystywana jest w Ameryce Południowej jako słodzik od zaledwie 200 lat.

Czytaj dalej

Krótki wpis o marketingu

Dzisiaj ograniczę się tylko do pytań, i to krótkich. Odpowiedzi dla speca od marketingu czy reklamy powinny być proste. Ale tylko na pierwszy rzut oka, bo jakby się zastanowić, są to pytania o sens marketingu, a odpowiedzi mogą okazać się niewygodne.

Czytaj dalej