Serce rośnie!

I to nie byle jakie serce – ale serce-logo Algidy. Dla wszystkich miłośników swoich lodów Algida przygotowała miłą niespodziankę: nowe, większe opakowania!

I nie chodzi tu bynajmniej o jakieś kosmetyczne różnice, ale różnice naprawdę solidne. Sami zobaczcie:

Czytaj dalej

Ci wspaniali mężczyźni ze swoimi ryczącymi potworami między nogami

zywiec_zdroj_tnDo tej pory Żywiec Zdrój za punkt honoru stawiał sobie wylądowanie w lodówce u młodej mamy. Albo u przyszłej młodej mamy. Bo Żywiec Zdrój jest „produktem polecanym przez Instytut Matki i Dziecka w żywieniu niemowląt i dzieci, mam karmiących i kobiet w ciąży”. Do tego jeszcze Żywiec w patriotyczno-ekologicznym zrywie sadza drzewa. I to całymi milionami. Co bardzo pochwalam, ponieważ jak być może wiecie, ja bezkrytycznie wierzę markom, które chwalą się swoją bezinteresowną działalnością na rzecz społeczeństwa.

Wczoraj ruszyła jednak kampania, w której Żywiec wydaje się zrywać z tym wizerunkiem – zamiast do lodówki (przyszłej) miejskiej eko-mamy, nowy produkt firmy – Żywioł – ma najwyraźniej trafić do motocyklowych sakw największych harley-zakapiorów.

Czytaj dalej

Trzy De

3d_tv_logoPrzeraża mnie ta inwazja 3D. Wszystko teraz jest 3D. Kino 3D. Telewizory 3D. Puzzle 3D. Tusz do rzęs 3D. Kosmetyki wyszczuplające 3D.

Wydawałoby się, że zęby od D dzieli wystarczająco bezpieczna odległość, ale pasta do zębów 3D też jest.

Czytaj dalej

Ave regina!

regina_tnW dobrym marketingu wszystko powinno trzymać się kupy. Produkt (jakość, nazwa, opakowanie), jego cena, dostępność (albo i niedostępność) w sklepach, reklama albo jej brak – wszystkie te elementy powinny pasować do siebie, a do tego odpowiadać na potrzeby klienta, któremu nasz produkt chcemy sprzedać.

Postulat trzymania się kupy jest szczególnie prawdziwy w przypadku papieru toaletowego.

Czytaj dalej