Nowy szampon Fructis Gęste i Zachwycające marki Garnier stał się przedmiotem pewnych nieporozumień. Wyjaśnić je może tylko jeden człowiek.
Tag: Garnier
Naprawdę poważny problem z głową
Szybki przegląd oferty kosmetyków w dowolnym markecie lub odpowiedniej półki w – och, jakie to ładne, nie używane już chyba słowo – drogerii, szybko pozwala zorientować się, że znakomita większość szamponów jest przeznaczona do pielęgnacji włosów trapionych najrozmaitszymi nieszczęściami.
Czytaj dalej
72 godziny z palcem w dupie
Dzisiejszy tekst pierwszej świeżości nie jest, chociaż (albo właśnie dlatego, że) traktuje o dezodorancie. Ale tak to już jest – piszę bloga o reklamie, ale takiej telewizji na przykład prawie nie oglądam. Jakoś mi się nie chce. Mimo więc, że kampania Garniera, o której będzie mowa, wystartowała na początku lipca, to dowiedziałem się o niej dzisiaj. Zresztą od innego gościa, który nie ogląda telewizji.
Schwarzkopf nie gra fair
Schwarzkopf funkcjonuje na rynku już od 111 lat, co czyni z tej marki prawdziwego Matuzalema. Teraz jednak piękna historia firmy może zostać przekreślona przez nieetyczne, wręcz skandaliczne nadużycie, jakiego spece od reklamy Schwarzkopfa dopuścili się przygotowując ostatnią kampanię billboardową. Czytaj dalej
Naprawdę poważny problem z głową
Szybki przegląd oferty kosmetyków w dowolnym markecie lub odpowiedniej półki w – och, jakie to ładne, nie używane już chyba słowo – drogerii, szybko pozwala zorientować się, że znakomita większość szamponów jest przeznaczona do pielęgnacji włosów trapionych najrozmaitszymi nieszczęściami.
Czytaj dalej
72 godziny z palcem w dupie
Dzisiejszy tekst pierwszej świeżości nie jest, chociaż (albo właśnie dlatego, że) traktuje o dezodorancie. Ale tak to już jest – piszę bloga o reklamie, ale takiej telewizji na przykład prawie nie oglądam. Jakoś mi się nie chce. Mimo więc, że kampania Garniera, o której będzie mowa, wystartowała na początku lipca, to dowiedziałem się o niej dzisiaj. Zresztą od innego gościa, który nie ogląda telewizji.
Schwarzkopf nie gra fair
Schwarzkopf funkcjonuje na rynku już od 111 lat, co czyni z tej marki prawdziwego Matuzalema. Teraz jednak piękna historia firmy może zostać przekreślona przez nieetyczne, wręcz skandaliczne nadużycie, jakiego spece od reklamy Schwarzkopfa dopuścili się przygotowując ostatnią kampanię billboardową. Czytaj dalej