Raport 2015: kluczowe trendy dla marketingu. Trend #2: wielowymiarowa rozrywka.

raport-trendy2015-2-tn

Kina, zmagające się z coraz silniejszą konkurencją ze strony systemów domowej rozrywki, będą poszukiwać możliwości zwiększenia marż jednostkowych, dzięki coraz doskonalszemu rozumieniu psychologii konsumenta, w szczególności w zakresie percepcji cen.

W mordę, ale profesjonalnie napisałem! Aż muszę przeczytać dwa razy, żeby zrozumieć! A dalej będzie jeszcze gorzej.

Czytaj dalej

Film w wersji dla niesłyszących

multikino_tnRadiowa Trójka od jakiegoś czasu prowadzi akcję „Nie trać słuchu”, próbując uchronić nas przed akustycznym złem ziejącym między innymi z dousznych słuchawek iPodów, empetrójek i podobnych gadżetów. Chwała Trójce, ale co mają zrobić ci, dla których edukacyjne dobrodziejstwo akcji przyszło za późno?

Przede wszystkim: nie tracić nadziei. Niedosłyszących nieszczęśników pod swoje opiekuńcze skrzydła wzięło poznańskie Multikino w Starym Browarze.

Czytaj dalej