Fontanna młodości

mgielka_tn

To nie jest zwykła mgiełka. To…

Ja może wyjaśnię niemetroseksualnym facetom, którzy nie mieli jeszcze okazji zetknąć się z koncepcją mgiełki, że mgiełka to nie mała mgła. Mgiełka to woda w aerozolu, którą można sobie na przykład prysnąć w twarz, kiedy zrobi się naprawdę gorąco.

Czytaj dalej

Californication

californication_tn

Pay your Vader very well to break the spell of aging.

Z pewnością obił Wam się o uszy termin „prosument”. Prosument to konsument naszych czasów. Konsument ery swobodnego dostępu do informacji. Konsument wyedukowany. Konsument ery Google’a, Wikipedii i internetowych forów. Konsument, który wie więcej o tym, co kupuje, niż człowiek, który mu to sprzedaje. Albo przynajmniej tak mu się wydaje.

Jak się można domyślać, usatysfakcjonowanie takiego klienta to spore wyzwanie.

Żeby zrozumieć skalę tego wyzwania wystarczy porozmawiać z dowolnym lekarzem o tym, jak wdzięcznym pacjentem jest pacjent świeżo po wykładzie profesora Google’a. (Przy czym w biznesowo-automotywacyjnej nowomowie „wyzwanie” znaczy mniej więcej tyle, co dla przeciętnego Kowalskiego „ból w dupie”.)

Jednak prosument wnosi w działalność biznesową nie tylko wyzwania, ale także okazje. Okazje, by ciąć koszty.

Czytaj dalej

Fryzjer wieczorową porą

fryzjer_wieczorowa_sxchuDzisiaj, drodzy Państwo, uraczę Was wpisem lajfstajlowym. Najbardziej wpływowe postaci blogosfery twierdzą, że tematyka lajfstajlowa będzie najważniejszym nurtem na blogach: będzie najbardziej angażująca, będzie przyciągać najliczniejsze rzesze czytelników, a za nimi – najszczodrzejszych reklamodawców. Postanowiłem więc dać się ponieść temu złotonośnemu strumieniowi.

Czytaj dalej