Ja już wiem. Już wiem, kto kilka dni temu wrzucając kosze na śmieci i ławki na wybiegi dzikich zwierząt w łódzkim zoo wyprawił na tamten świat dwie żyrafy.
Tag: marketing partyzancki
Bo w sporcie liczą się plecy
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że stroje sportowców traktowane są jako znakomita powierzchnia reklamowa. Jednak brak stroju traktowany jako powierzchnia reklamowa to dla mnie nowość. W każdym razie widać jak na dłoni, że kreatywna reklama w sporcie otwiera nowe możliwości komunikacji taktycznej na linii trener – zawodnik:
Inspiracja i materiały źródłowe: mediafun
Bo w sporcie liczą się plecy
Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że stroje sportowców traktowane są jako znakomita powierzchnia reklamowa. Jednak brak stroju traktowany jako powierzchnia reklamowa to dla mnie nowość. W każdym razie widać jak na dłoni, że kreatywna reklama w sporcie otwiera nowe możliwości komunikacji taktycznej na linii trener – zawodnik:
Inspiracja i materiały źródłowe: mediafun