Jak to jest, kiedy reklamodawca sięga po frazesy godne prowincjonalnych polityków w kampanii wyborczej? Zresztą nie czepiajmy się prowincji – wielkomiejscy politycy robią dokładnie to samo. Czytaj dalej
Tag: outdoor
Cuda się zdarzają: uczciwy deweloper
Nie ma co ukrywać – kryzys hula po branży mieszkaniowej aż miło. Deweloperzy robią jednak dobrą minę do złej gry, starając się ukryć przed klientami swoje problemy. Któż bowiem chciałby wpłacić setki tysięcy złotych na konto chwiejącej się w posadach firmy? Na tle zszarganych norm etycznych tym wspanialej wygląda więc przykład dewelopera, który w akcie prawdziwego heroizmu postanawia grać z klientem w otwarte karty. Czytaj dalej
Czasami trzeba poociekać seksem
Wiadomo – sprzedaje się seks, krew i przemoc. W branży B2B coś o tym wiedzą, i wcale nie chodzi o sławetne kalendarze Zrembu z gołymi babami. Zresztą, jeśli się sprzedaje usługę, przy której niesforne skojarzenia same cisną się na… powiedzmy, że na usta… Czytaj dalej
Outdoor a kwestie ostateczne
Z daleka od zgiełku wielkich miast rodzą się pomyły nietuzinkowe i niezwykłe. Odważne umysły pracowników agencji kreatywnych nie boją się sięgnąć do tematów, które do tej pory były tabu dla reklamy: kwestii ostatecznych. Czytaj dalej
Cuda się zdarzają: uczciwy deweloper
Nie ma co ukrywać – kryzys hula po branży mieszkaniowej aż miło. Deweloperzy robią jednak dobrą minę do złej gry, starając się ukryć przed klientami swoje problemy. Któż bowiem chciałby wpłacić setki tysięcy złotych na konto chwiejącej się w posadach firmy? Na tle zszarganych norm etycznych tym wspanialej wygląda więc przykład dewelopera, który w akcie prawdziwego heroizmu postanawia grać z klientem w otwarte karty. Czytaj dalej
Czasami trzeba poociekać seksem
Wiadomo – sprzedaje się seks, krew i przemoc. W branży B2B coś o tym wiedzą, i wcale nie chodzi o sławetne kalendarze Zrembu z gołymi babami. Zresztą, jeśli się sprzedaje usługę, przy której niesforne skojarzenia same cisną się na… powiedzmy, że na usta… Czytaj dalej
Outdoor a kwestie ostateczne
Z daleka od zgiełku wielkich miast rodzą się pomyły nietuzinkowe i niezwykłe. Odważne umysły pracowników agencji kreatywnych nie boją się sięgnąć do tematów, które do tej pory były tabu dla reklamy: kwestii ostatecznych. Czytaj dalej