Zdawałoby się, że w dyskusji na temat emisji w porze posiłków reklam leków na przypadłości układu moczowego lub dolnych partii przewodu pokarmowego padły już wszystkie argumenty. Jednak firma Natur Produkt Zdrovit, producent suplementu diety Feminost, przedstawiła kolejny.
Tag: reklama radiowa
Pamięć absolutna
Bilomag Plus. Preparat z magnezem – „na pamięć”. Bilomag Plus to, zgodnie z reklamą radiową, unikalna kombinacja pięciu składników, dzięki którym będziecie pamiętać o – cytuję – robieniu zakupów, odebraniu prania, płaceniu rachunków, sprzątaniu garażu i myciu okien.
Nie wiem jak Wy, ale jeśli już miałbym wydawać pieniądze na pigułki, dzięki którym miałbym o czymś pamiętać, to wolałbym jednak pamiętać o czymś przyjemnym.
Lodówka dla wegetarian
W emitowanej obecnie serii reklam radiowych, połowa europejskiego potentata handlu elektroniką – czyli sieć Saturn – ze swadą konfrontuje ze sobą logikę i technologię. Ta pierwsza to jak rozumiem symbol cywilizacyjnego dyletanctwa, ta druga – społeczeństwa nowoczesnego.
Tytani intelektu wychodzą do mas
Ujawnienie reklamodawcy, który oplakatował polskie miasta i miasteczka billboardami przypominającymi o końcu świata przyniosło nie tylko odpowiedź na pytanie „kto za tym wszystkim stoi”, ale także – być może – jedną z najbardziej rewolucyjnych zmian strategii komunikacji w historii marketingu.
Pamięć absolutna
Bilomag Plus. Preparat z magnezem – „na pamięć”. Bilomag Plus to, zgodnie z reklamą radiową, unikalna kombinacja pięciu składników, dzięki którym będziecie pamiętać o – cytuję – robieniu zakupów, odebraniu prania, płaceniu rachunków, sprzątaniu garażu i myciu okien.
Nie wiem jak Wy, ale jeśli już miałbym wydawać pieniądze na pigułki, dzięki którym miałbym o czymś pamiętać, to wolałbym jednak pamiętać o czymś przyjemnym.
Lodówka dla wegetarian
W emitowanej obecnie serii reklam radiowych, połowa europejskiego potentata handlu elektroniką – czyli sieć Saturn – ze swadą konfrontuje ze sobą logikę i technologię. Ta pierwsza to jak rozumiem symbol cywilizacyjnego dyletanctwa, ta druga – społeczeństwa nowoczesnego.
Tytani intelektu wychodzą do mas
Ujawnienie reklamodawcy, który oplakatował polskie miasta i miasteczka billboardami przypominającymi o końcu świata przyniosło nie tylko odpowiedź na pytanie „kto za tym wszystkim stoi”, ale także – być może – jedną z najbardziej rewolucyjnych zmian strategii komunikacji w historii marketingu.