Dlaczego?!

McDonald’s, a przynajmniej jego kanadyjska odnoga, postanowił odpowiedzieć na jedno z największym pytań nurtujących ludzkość: dlaczego?

Dlaczego jedzenie z McDonald’s wygląda inaczej w reklamie niż w McDonald’s?

Przypuszczam, że pod odpowiedzią mogłyby podpisać się pozostałe odnóża McDonald’s, opasające sporą część naszego globu, a także kilka innych sieci fast-food.

Czytaj dalej

Gdy poranne wstają zorze

colgate_plax

Płyn do płukania ust?

Ten obrazek promuje płyn do płukania ust Colgate Plax. Całkiem fajna reklama, ale jej autorom popierdzieliły się łóżkowe akcesoria – pani zamiast opaski powinna mieć chyba piłeczkę…

Bo jeśli mielibyśmy przyjąć na chwilę, że pani ma opaskę na ustach dlatego, że jej wyjątkowo brzydko pachnie z ust, to czy wyobrażacie sobie, jak temu gościowi musiałoby śmierdzieć… z oczu?!

Źródło legendarnego smaku

pepsi_tnW Brazylii, kraju znanym między innymi z akcji promocyjnych na rzecz sikania pod prysznicem, agencja reklamowa BBDO przygotowała reklamę prasową dla Pepsi Twist (czyli Pepsi zaprawionej cytryną).

Reklama powstała już wiele lat temu, lecz jest tak znakomita, że byłoby niepowetowaną stratą dla samej Pepsi oraz polskiego marketingowego światka, gdyby nie została ona przeniesiona na rodzimy grunt. Jednak ku mojemu ogromnemu zdziwieniu nikt się ku temu nie kwapił.

Nie mogąc tego ścierpieć, ruszyłem z odsieczą.

Czytaj dalej

Maltreting lingwistyczny

up-yours_malt_tnNiedawno na mieście można było podziwiać plakaty… wróć, z tym „podziwiać” to przesadziłem. Można było oglądać plakaty promujące Volkswagena Up. Wyglądały mniej więcej tak jak obrazek po lewej stronie.

Co ciekawe, mimo że Up miał premierę zaledwie parę miesięcy temu, to plakat głosił, że jest to „nowy Up”. Cóż, skoro jest „nowy Up”, to musiał być i „stary Up”. Najwyraźniej ów pierwszy, stary Up okazał się tak do dupy, że firma w ciągu kilku miesięcy wprowadziła do sprzedaży nową wersję.

Czytaj dalej