Pewnie to już widzieliście nie raz. Ale obejrzyjcie sobie dokładnie raz jeszcze i pomyślcie, co autorzy tej reklamy chcieli nam tak naprawdę powiedzieć.
Jakieś pomysły?
Bo ja mam taki:
Skoda. Samochód, którego nie będzie ci szkoda rozpierdolić.
Pewnie to już widzieliście nie raz. Ale obejrzyjcie sobie dokładnie raz jeszcze i pomyślcie, co autorzy tej reklamy chcieli nam tak naprawdę powiedzieć.
Jakieś pomysły?
Bo ja mam taki:
Skoda. Samochód, którego nie będzie ci szkoda rozpierdolić.
Stali czytelnicy maltretingu wiedzą, że Linea przyzwyczaiła nas do co najmniej nowatorskiego podejścia do reklamy, przynajmniej na skalę branży deweloperskiej. Niestety, przez ostatnie długie tygodnie trzymała nas na głodzie – reklamy Linei nie wyróżniały się z natłoku reklam przedstawiających photoshopowe dzieci na tle photoshopowych budynków.
Z przyjemnością jednak donoszę – król powrócił. I nie jest nagi. Król ma koszulkę na ramiączkach i krótkie galoty! I otacza się kobitkami!
Inspiracja i materiały źródłowe: mediafun
Chłopaki z PKO BP Bankowy OFE próbują mnie przekonać, że to właśnie dzięki nim na emeryturze będę mógł zachować dotychczasowy styl życia. Będę mógł na przykład dalej skakać na spadochronie – tak przynajmniej głoszą plakaty na mieście. Co prawda moim skromnym zdaniem OFE nie miały szans zapewnić nam przyzwoitych pieniędzy na emeryturze nawet zanim miłościwie nam panujący uznali, że bardziej intratne dla nas będzie ograniczenie składki na OFE do 1/3 dotychczasowej wysokości i wsparcie tymi pieniędzmi pewnej państwowej piramidy finansowej, ale…