Król żyje!

Stali czytelnicy maltretingu wiedzą, że Linea przyzwyczaiła nas do co najmniej nowatorskiego podejścia do reklamy, przynajmniej na skalę branży deweloperskiej. Niestety, przez ostatnie długie tygodnie trzymała nas na głodzie – reklamy Linei nie wyróżniały się z natłoku reklam przedstawiających photoshopowe dzieci na tle photoshopowych budynków.

Z przyjemnością jednak donoszę – król powrócił. I nie jest nagi. Król ma koszulkę na ramiączkach i krótkie galoty! I otacza się kobitkami!

Czytaj dalej

Bo w sporcie liczą się plecy

Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że stroje sportowców traktowane są jako znakomita powierzchnia reklamowa. Jednak brak stroju traktowany jako powierzchnia reklamowa to dla mnie nowość. W każdym razie widać jak na dłoni, że kreatywna reklama w sporcie otwiera nowe możliwości komunikacji taktycznej na linii trener – zawodnik:
terminale_multimedialne

Komentarz jest zbędny. Po kliku - pełna gloria obrazka o 25% większego.

 Inspiracja i materiały źródłowe: mediafun

Teoria względności

bankowy_ofe_tnChłopaki z PKO BP Bankowy OFE próbują mnie przekonać, że to właśnie dzięki nim na emeryturze będę mógł zachować dotychczasowy styl życia. Będę mógł na przykład dalej skakać na spadochronie – tak przynajmniej głoszą plakaty na mieście. Co prawda moim skromnym zdaniem OFE nie miały szans zapewnić nam przyzwoitych pieniędzy na emeryturze nawet zanim miłościwie nam panujący uznali, że bardziej intratne dla nas będzie ograniczenie składki na OFE do 1/3 dotychczasowej wysokości i wsparcie tymi pieniędzmi pewnej państwowej piramidy finansowej, ale…

Czytaj dalej