Hejl lida!

obrazek podprowadzony z www.liderin.eu/pl/

W działach kreatywnych agencji reklamowych powstają często pomysły daleko wykraczające poza plastikową rzeczywistość reklamy. To prawdziwe mini-dzieła sztuki, mające odwagę zmierzyć się z prawdziwymi problemami społecznymi. Niestety, często lądują one na podłodze montażowni, gdyż reklamodawcy często nie mają jaj, by zaryzykować ich wykorzystania we własnej kampanii.

Prawdziwie smutne jest to, kiedy reklamodawcą bez jaj okazuje się być producent środka na potencję. Na przykład suplementu diety Liderin.

Czytaj dalej

Eurobank szuka dziury w ścianie. I znajduje.

Dawno temu marketingowy wykombinowali sobie, że zarobią dużo kasy, jeśli będą lepiej niż konkurencja zaspokajać potrzeby swoich klientów. Oczywiście im więcej potrzeb do zaspokojenia, tym większy potencjał zarobku, więc nie trzeba było długo czekać, aby marketingowcy wykombinowali, żeby nie tylko zaspokajać potrzeby, ale również je tworzyć.

Chłopaki z Eurobanku chyba za bardzo wzięli sobie do serca ten ostatni pomysł.

Czytaj dalej

Model vs Madl

nissan_model_tnCzym jest kalendarz Pirelli, już od dawna nikomu tłumaczyć nie trzeba. Czym jest kalendarz Lindnera, być może już niedługo nikomu nie będzie trzeba wyjaśniać. Czym jest zimowe wydanie Sports Illustrated… no to być może jeszcze przez jakiś czas po tej stronie Atlantyku będzie wymagać pewnych wyjaśnień. Zupełnie zbędnych zresztą, bo we wszystkich tych trzech przypadkach chodzi po prostu o kobitki.

Czytaj dalej

Co w komórce siedzi #3

era_steczkowska_mmsA właściwie nie tyle siedzi, co pręży się i wygina. I nie co, tylko kto..

I to nie byle kto, ale sama Justyna Steczkowska, właścicielka jednej z najmocniej eksponowanych par nóg w polskim show businessie. I nieco słabiej wypadającego w kolorowych magazynach głosu o skali mniej więcej 4 oktaw.

I to jak się wygina… I już nie mówię tu o 4-oktawowym głosie…

A tak w ogóle, to ile zdań do cholery można zaczynać od „i” albo od „a”?

Czytaj dalej