Osram bez kompleksów

Są marki, których nazwy spędzają sen z oczu specom od reklamy z wielkich miast. Marki, które właściciel eksportował na kolejne narodowe rynki, niespecjalnie przejmując się tym, że ich nazwy mogą się nie najlepiej kojarzyć tu i ówdzie. Na szczęście z daleka od wielkomiejskiego zgiełku reklamodawcy wiedzą, jak bez kompleksów stawić czoła zdradzieckim rafom międzynarodowego marketingu. Czytaj dalej

Czemu nie zagląda sie kucharzowi do kuchni?

Czemu się nie zagląda? Zabijcie mnie – nie mam bladego pojęcia. No dobra, blade może mam. Nawet może nie do końca blade: pracowałem kiedyś w knajpie, w której po wizycie w kuchni z pewnością nie chcielibyście próbować żadnych serwowanych tam specjałów, z wyjątkiem być może napojów z puszki. Zresztą nawet niezbyt doświadczony bywalec barów nawet nie zaglądając do kuchni szybko zorientowałby się, że było to miejsce, którego należy unikać.

Co innego dentyści. Podglądanie kulisów ich pracy nieodmiennie dostarcza silnych zachęt, by skorzystać z ich usług. Czytaj dalej

Odsetki jeszcze nikt nie umarł.

Niecały rok temu spore poruszenie w branży finansowej wywołał wywiad z (ex) prezesem ING Banku Śląskiego, w którym mówił on, że czas skończyć z kłamliwymi reklamami banków. Nigdy się nie dowiedziałem, co było powodem tego poruszenia: fakt, że ktoś wytyka bankom notoryczne łgarstwa w reklamie, czy też to, że ktoś chce je możliwości łgania w reklamie pozbawić. Jakby jednak nie było, wywiad chyba nic nie zmienił. Nawet w samym ING. Czytaj dalej

Dobre rady cioci Toyoty

Toyota udziela swoim klientom rad, jak należy jeździć samochodami tej marki.
Toyota: bezpieczeństwo przede wszsystkim

Toyota: bezpieczeństwo przede wszystkim

Rzeczywiście: kierunek „w dół”, jako nie wymagający używania niesławnego pedału gazu, wydaje się w przypadku Toyoty jedynym bezpiecznym.