Nie ma co ukrywać – kryzys hula po branży mieszkaniowej aż miło. Deweloperzy robią jednak dobrą minę do złej gry, starając się ukryć przed klientami swoje problemy. Któż bowiem chciałby wpłacić setki tysięcy złotych na konto chwiejącej się w posadach firmy? Na tle zszarganych norm etycznych tym wspanialej wygląda więc przykład dewelopera, który w akcie prawdziwego heroizmu postanawia grać z klientem w otwarte karty. Czytaj dalej
Tag: reklama
Pies, który cierpiał dla reklamy
Miejmy nadzieję, że w procesie przygotowywania tego przekazu użyto zaawansowanych efektów specjalnych, bo w przeciwnym razie musielibyśmy pogodzić się z z faktem, że pewien biedny psiak strasznie się nacierpiał występując w reklamie. Czytaj dalej
Outdoor a kwestie ostateczne
Z daleka od zgiełku wielkich miast rodzą się pomyły nietuzinkowe i niezwykłe. Odważne umysły pracowników agencji kreatywnych nie boją się sięgnąć do tematów, które do tej pory były tabu dla reklamy: kwestii ostatecznych. Czytaj dalej
Bluźniercza kampania Cadbury Wedel
Ktoś by pomyślał, że tak niewinna kategoria jak słodycze będzie stronić od skandali. Ktoś by się mylił… Wedel rusza z kampanią, która w głęboko katolickim kraju powinna zaprowadzić marketera prosto na stos! Czytaj dalej
Pies, który cierpiał dla reklamy
Miejmy nadzieję, że w procesie przygotowywania tego przekazu użyto zaawansowanych efektów specjalnych, bo w przeciwnym razie musielibyśmy pogodzić się z z faktem, że pewien biedny psiak strasznie się nacierpiał występując w reklamie. Czytaj dalej
Outdoor a kwestie ostateczne
Z daleka od zgiełku wielkich miast rodzą się pomyły nietuzinkowe i niezwykłe. Odważne umysły pracowników agencji kreatywnych nie boją się sięgnąć do tematów, które do tej pory były tabu dla reklamy: kwestii ostatecznych. Czytaj dalej
Bluźniercza kampania Cadbury Wedel
Ktoś by pomyślał, że tak niewinna kategoria jak słodycze będzie stronić od skandali. Ktoś by się mylił… Wedel rusza z kampanią, która w głęboko katolickim kraju powinna zaprowadzić marketera prosto na stos! Czytaj dalej