Chłopaki z marketingu Simplusa jedną ze swoją najnowszych reklam telewizyjnych wpisują się w prężny nurt maltretingu okulistycznego. W reklamie usługi „Pół na pół” popisują się znajomością dwóch najbardziej efektywnych zdobyczy tego nurtu: czcionką, która byłaby czytelna dopiero na ekranie IMAX-owych rozmiarów, oraz ultra-krótkim czasem wyświetlania niewygodnego komunikatu. Dodają też coś od siebie, obracając rzeczony komunikat o 90 stopni. Zapewne po to, aby desperaci usiłujący go jednak przeczytać, skręcili sobie kark.
Tag: Simplus
Wspieraj Maltreting
Inwigiluj Maltreting
-
-
Ostatnio na Maltretingu
-
Koronawirus: frustracja na wykresie
-
Wróg nie śpi, a jeśli śpi, to z facetem, czyli Wiadomości TVP wracają na Maltreting
-
Pozostańmy w klimatach lirycznych
-
Wpis, w którym autor grzecznie ale stanowczo uprasza reklamodawcę, aby go oświecił
-
Dogrywka, czyli Somat od tyłu
-
Siła tradycji
-
Minęła 19:30, zapraszamy na Wiadomości TVP
-
Bryndza na bogato
-
Dwa koma trzy na sto
-
Łatwo się w tym wszystkim pogubić
Przeszperaj Maltreting
Kto lubi Maltreting?
Chaos uporządkowany
Czytam: w temacie
Czytam: z innej beczki
Wspieraj Maltreting
Inwigiluj Maltreting
-
Ostatnio na Maltretingu
- Koronawirus: frustracja na wykresie
- Wróg nie śpi, a jeśli śpi, to z facetem, czyli Wiadomości TVP wracają na Maltreting
- Pozostańmy w klimatach lirycznych
- Wpis, w którym autor grzecznie ale stanowczo uprasza reklamodawcę, aby go oświecił
- Dogrywka, czyli Somat od tyłu
- Siła tradycji
- Minęła 19:30, zapraszamy na Wiadomości TVP
- Bryndza na bogato
- Dwa koma trzy na sto
- Łatwo się w tym wszystkim pogubić
Przeszperaj Maltreting
Kto lubi Maltreting?
Chaos uporządkowany
Czytam: w temacie
Czytam: z innej beczki