Przypuszczam, że widzieliście ostatnią reklamę Orange (aby wyjaśnić ewentualne wątpliwości, które mogą pojawić się podczas lektury, chodzi o operatora telekomunikacyjnego)? Tę, w której Orange reklamuje… no właśnie, prąd elektryczny, dzięki któremu Małgorzata Kożuchowska piecze, pierze, odkurza, gotuje, prasuje, słowem – własnym przykładem promuje zgoła archaiczny model rodziny?
Tag: telekomunikacja
Mój tarot
Drogi Plusie,
uprzejmie informuję, że jeszcze trochę popracujecie nad swoją ofertą i jej realizacją, a wezmę przykład z Podróżnickich i zacznę się z Wami kontaktować za pośrednictwem kartonów.
Limity bez ograniczeń: saga trwa
Dobre wzorce warto powielać, szczególnie własne. Operator sieci komórkowej Plus wprowadził kolejną już ofertę bez limitów, tym razem pod nazwą „Power LTE – Internet bez limitu„. Podobnie jak w przypadku poprzedniej tego typu oferty sprzed około roku, „Power LTE – Internet LTE bez limitu” występuje w kilku wariantach cenowych, które – analogicznie do ubiegłorocznej oferty bez limitu – różnią się między sobą… wielkością limitów.
Limity bez ograniczeń
Nie macie pojęcia, jak nudnym, zastygłym w marazmie i gnuśniejącym w okowach niezmienności byłby język polski, gdyby nie pionierskie osiągnięcia działów marketingu operatorów telefonii komórkowej.
Mój tarot
Drogi Plusie,
uprzejmie informuję, że jeszcze trochę popracujecie nad swoją ofertą i jej realizacją, a wezmę przykład z Podróżnickich i zacznę się z Wami kontaktować za pośrednictwem kartonów.
Limity bez ograniczeń: saga trwa
Dobre wzorce warto powielać, szczególnie własne. Operator sieci komórkowej Plus wprowadził kolejną już ofertę bez limitów, tym razem pod nazwą „Power LTE – Internet bez limitu„. Podobnie jak w przypadku poprzedniej tego typu oferty sprzed około roku, „Power LTE – Internet LTE bez limitu” występuje w kilku wariantach cenowych, które – analogicznie do ubiegłorocznej oferty bez limitu – różnią się między sobą… wielkością limitów.
Limity bez ograniczeń
Nie macie pojęcia, jak nudnym, zastygłym w marazmie i gnuśniejącym w okowach niezmienności byłby język polski, gdyby nie pionierskie osiągnięcia działów marketingu operatorów telefonii komórkowej.